2009. február 24., kedd


Tóth Zoltán


14-éves vagyok.dec.22-én születtem!Az Adai általános iskolába járok a 8f osztájba!Az Adai MSC iskolába szeretnék menni!A Stevana Sremca utcában lakom a 30 szám alatt!Szretem a Metal zenét.Szretek számitógépezni!Szeretem a lukas órákat!Az én kedvenc állatom a Kutya.Van is egy kutyám a neve Deasy!Szeretek fotbalozni a kedvenc csapatom a Barcelona a kedvenc játékosom Messi!Szeretek BMX-ezni!Egyszer elszeretnék jutni Afrikába!Most szeretnék levizsgázni motorra!Az osztájomba jár egy debil gyerek Tari Árpád!Szeretem a pizzat,hemburgert,szendvicset,pepsit!A kedvenc szinészem Vin Diesel!A kedvenc TV műsorom a South Park filmem pedig a Amerikai Historia x,Jakess,Kaptár 3 stb!szeretem a countert,hunting unlimited 2009 et stb!Szeretek pecázni!Szeretem a discoverit a coolt. Kedvenc szinem a fekete!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése