2009. február 24., kedd


Hello! Én Zsuzsi vagyok!A 8.f osztályba járok,és általánosan szeretem is az osztályom!Kedvenc tantárgyaim közé tartozik a matematika,biológia,torna.Kedvenc sporton a röpplabda.Én minden nap busszal járok az iskolába,és megvallom élvezem a buszban töltött perceket!Itt általában folyik az élet,első kézböl lehet értesülni a friss hirekröl!Ha netán nem volt idő tanulni,akkor még puskairásra is van idő!Szeretem a filmeket,fölleg a horrorfilmeket!Szeretek netezni,kedvenc oldalaim közé tartozik a poznanici.A ballagást csak azért nem várom,mert az osztály szét fog vállni,és mindenki más felá veszi az utját! A kedvenc háziállatom a kiskutyám, akit Gömbőcnek hivnak.Nagyon szeret a Többi kutyával henperegni,játszani!Az iskolában az unalmas órákon a padtársammal üssük el az időt!Otthon a családommal jó a viszonyom!A testvéremmel vannak néha kisebb öszezörrenéseim,de nem vészesek!Anyukám neve Ilona,apukámat pedig Károlynak hivják!Nagyon szeretek Kirándulni,pl sétálni a baraparton,vagy csak úgy a barátokkal sétálni a városban!Nagzon szép helynek tartom a vizeséseket,barlangokat,mert különleges hatásuk van.Kedvenc virágom a rózsa és a százszorszép.Kedvenc italom a Coca Cola,ételem pedig a pizza,spagetti!Szeretek zenét halgatni!
Perpauer Zsuzsanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése