2009. február 24., kedd



Pintér Gábor
A 8.F osztályba járok.Szerintem jók az osztályzataim. Kedvenc évszakom a nyár mert akkor nincs iskola és lehet menni a medencére. Van egy kutyám és Tacsi a neve és van egy macskám szürke és fehér csikos. Kedvenc játékom a NFS Carbon.
Apukám neve Pintér Károly,anyukám neve Pintér Rózsa és van egy testvérem is akinek a neve szintén Pintér Károly. Apukám földmüves,anyukám háziasszony a testvérem pedig a Termometálban dolgozik CNC-n.Szeretek tévét nézni,a kedvenc müsorom a Dr. House. Szeretek bulizni,a haverokkal.A MSC-be szeretnék tvább menni. Nem vagyok a testvéremmel tul jóban mert 8 év van köztünk és semmiben sem értünk eggyet. Kedvenc filmem az Iron Man. Szretem az akciófilmeket.Jóban vagyok az osztálytársaimmal csak eggyet utálok de nem akarom megnevezni.
Egyszer szeretnék eljutni Görögországba a tengerpartra. Van már kismotorra hajtásengedéjem, 2008 Agusztus 8-adikán tettem le a vizsgát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése