2009. február 24., kedd


Adankó Edina

Hm..hol is kezdjem!?1994.08.16-án születtem,Zentán. A nevem azt láthatod, hogy 8.os vagyok,azt meg gondolhatod.:) Szeretek viccelődni,és nevetni.Sokak szerint gyerekes vagyok,de engem nem zavar,szeretek ilyen lenni.Legjobb barátnőmmel,Rékával szinte mindig együtt vagyok.Együtt hintázunk,nyalókázunk,görkorcsolyázunk,és még 1 csomó jó dolgot közösen csinálunk.:D
Már 2 éve járok ping-pongra,kb 1 éve rajzra,és gitárra is. Szeretek sok mindennel foglalkozni...Amikor csak lehet táborokba megyek(xD mindig is tudtam,hogy egy költő veszett el bennem.:P) ,mert nagyon szeretek barátkozni,és új élményeket szerezni.:D
Szeretek filmeket nézni....főleg ha jó a társaság.:) Rajzfilmeket is,elsősorban Spongya Bobot.:D Amikor csak tehetem zenét is hallgatok.Nincs zenei stílusom,minden jöhet...:)
Szeretem a szines dolgokat,meg mindent ami vidám. A vicceket és a jó beszólásokat is. Szeretem amikor esik az eső,nagy vihar van és birom nézni az ablakból.:P Szeretem az őszt is,mert akkor kint lehet lenni a szabadban,és dobálni egymást levelekkel. :D
Szeretem az idézeteket és a verseket.Rengetek kedvencem van.Pl: „Ha már minden hír rossz,és az összes csoki elfogyott,legalább annak örülök,hogy van egy olyan barátom,mint te.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése