2009. február 24., kedd



Rúzsa Réka
1994.02.13-án születtem,Zentán.
Szeretek rajzolni és ping-pongra is járok.Szeretem az állatokat,van 2 teknősöm meg 2 papagályom.Legjobb barátnőmmel,Edinával szinte mindenhova együtt megyünk. :) Sok mindenben hasonlitunk.Szabadidőmben számítógépezek,ha pedig jó idő van,akkor görkorcsolyázok,sétálok vagy pedig biciklizek. Szeretek barátkozni és táborokba menni.Szeretem a színes dolgokat.Sokat viccelődök és nevetek.Szerintem jó,ha van valakinek jó a humorérzéke. Sokat szoktam hintázni.Kedvenc tantárgyam a rajz és a torna,de azért a biológiát is szeretem. A matek nem nagyon megy...
Sokat szoktam a Tisza-parton sétálgatni. Szeretem a csokit,mint minenki más. Kedvenc színem a zöld és a sárga.Szeretem az idézeteket,le is irok egyet: „Mosoljogj,az sokkal egyszerübb,mint elmagyarázni,hogy miért vagy szomorú” 
Szeretem a vicceket is. Olyan sokoldalú vagyok,hogy már majdnem gömb! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése