2009. február 24., kedd


BOTOS BALÁZS
Nevemet már tudjátok :D, 8.F osztályba járok, eléggél megvagyok elégedve velük, de azért vannak kivételek :P…kedvenc kajám a spagetti, italom az a természetes anyagokból előállitott Coca-Cola :P, van 2 testvérem :S, szal tudom mi az hogy öcsinek lenni… xD,1 kedvenc tantárgyam van : Informatika :D, kedvenc állatom Mókuss! Szeretek viccelődni is :D. A zenék közt énekem a kedvenc együtesem a KoRN és a Depresszió,de amúgy minden jöhet :D.Szeretek CS-ezni, főleg szeretek informatikával foglalkozni, a komoly kapcsolatomat is ott szereztem( ha érdekel akkor go poznanici :P) , egy informatika táborba , Kedvenc játékaim a számitógépen : DMC4, FALLOUT 3 , WOTLK, és természetesen MARIO POWA! xD…azért szeretem a felsoroltakat, mert én azokat kedvelem amelyikben van szintlépés, és logika is kell hozzá kivéve a mariot XD , de amúgy az is még elmegy :D, a Fallout 3t azért szeretem, mert horror játék, ja télleg hát a LEFT 4 DEAD is jóóó! :D , azzal ijesztgetni az osztálytársakat , kedvenc filmem a Mission Imposible, a kedvenc rendezvényem a Motoros találkozó amelyet Adán szoktak megrendezni, azért szeretem 1 részt mert jó partyk vannak, másrészt mert jul. 21. én születtem :D… Szeretem a csokit (Boldogság hormon ) !!!!- meg partyzni …. Hétvégén megyek az UNO – ba majd nemsokára itt lesz a bali ideje is ;) ….. Hát rólam ennyit :P!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése