2009. február 24., kedd


Gulyás Márta vagyok,februárban töltöm a 15öt=)!!!!hááát hol is kezdjem….elösuiuilzör is magabiztosnak mondom magamxD…szeretem az embereket,föleg baráltaimat és a már szerelmes is vagyok egy ideje<3az iskolában mindig kitünő tanulmánnyal jeleskedtem….Szeretnék megtanulni aikodozni,meruzlkt szerintem fontos az önvédelem=p…najo Szeretek zenét hallgatni,áltzkkukktalában majdnem meghallgatok mindent csak a technot mellözöm….a kedvencukeim közé sorolhatom a gothikus metalt…de a rap is belefér….ssöött…kIskolába nem igazán szeretek járni,de a haverok miatt szivesen megykhjek=)…Szeretem a szinmüvészetet,prozákat,verseket,különösekhhkn Radnotiét.Szeretek utazni,bármerre visz az út….széles a látokörömxjkD….Az élet olyan,mint egy doboz bonbon.Gyorsan fogy és minden egyes pehhurcét ki kell élvezni,minnél töb és érdekesebb dolgot ki kell probálnitu=)) …Életcélom a jog,shjluzzrintem érdekes de ugyanakkor komoly munka,az anyzuzragi hátzutliékére nézve is megfelelö….de az is meglehet hogy megváltéoééuzik,lehet hztruurogy mire felnövök más szeretnék lenni….A SORSRA Bioip9iZilOM…….szeretek a kedvemhez öltözködni..ha jo e kedvem mondjuk eglyolkj sexisebb ruci,de ha kokadt vagyok akkor ami a kezem ügyébe kerül…..Kejkkjdvenc szinészem Brad Pitt fantasztikus egyéniség,szinésznöm nem igakjzán akad dee Salma Hayek sokszor arat bomba sikert….. …szerintem a leglszebb dolog az életben amivel én találkoztam az a :SZERELEM<3<3<3jll..akit még nem varázsolt el az nem tudja milyen csudi jo!!!!.....általában mljindenki azzal kezdi hogy mi a kedvenc ételem,italom,mikor születtemj,de embert ezek alapján nem igen lehet megismerni,vagy véleményt mondajni…több kell ennél..talán egy élet sem elég ahhoz hogy megismerj egy embjert igazán,ez az én véleményem,lehet a másik ezel másképp vjllhjajlhln=)))….hihi…na diohéjban ennyij,j

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése