2009. február 24., kedd


Sztári Szabolcs
1994.8.12-én születtem. A 8.F osztályba járok. Az osztálytársaimmal jól kijövök. Kedvenc sportom a labdarúgás, szeretek is focizni nem csak nézni a TV-ben. A fociban a Manchester United a favoritom, már 5 éve a szurkolója. Számomra legjobb játékos Wayne Rooney. A hobbim a computerezés kedvenc játékom a Counter-Strike ami igen hires játék. A zenék közül inkább a technot szeretem mint a rockot. Több kedvenc énekesem is van. Kedvenc állatom a kutya. Van egy kutyám meg 2 macskám. Kutyámat Picúrnak hivják. Szeretem a filmeket, de a régiekért nem rajongok. Szerintem a legjobb szinész George Cloney. Van 1 testvérem akivel szoktunk szórakozni de sokszor káromkodunk egymással, de általában kibékülünk. Kicsit irigy vagyok rá ,mert ő az idősebb, de van pár előnyöm is van. Az autók közül a Mercedes luxus autói fogtak meg leginkább. Kedvenc ételem a pizza, italaim közül pedig kóla. Kedvenc szinem a kék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése