2009. február 24., kedd



Sziasztok!Én Józó Andrea vagyok!Az a nagy álmom,hogy egyszer pszihológus legyek!Szeretek zenét hallgatni a barátnőmmel Zsuzsival!Nem hasonlítunk,de viszonylag sok időt töltünk egymással!Kedvenc színem a fehér és a fekete.Ezenkívűl szeretem a focit!A suliban az osztálytársaim nem mutassák ki az érzéseiket,legalább is a fiúk,de ha baj van ,akkor mindenki összetart!A legkedvessbb tantárgyam a biológia,a szerb,az informatika,és a magyar!Nekem van egy kutyám,akit úgy hívnak,hogy Bogi.Amikor hazaérek,mindig összeugrál,és a tappancsai olyanok,mint valami belépőjegy.Nagyon szeretem a pizzát,és ezért is viszek elég gyakran a suliba uzsonnára!Otthon nagyon jól megvagyok a családommal,de a tesómmal néha vannak veszekedések.Édesanyámat Józó Ilonának hívják,édesapámat pedig Józó Gábornak.A bátyámat,aki állandóan távol van Józó Gábornak hívják.Szeretek beszélni,és ez gyakran idegesíti a többieket,de van,amikor csendben vagyok.Nem nagyon szeretek sminkelni,és a nadrágot is jobban szeretem.Mielőtt valóraváltanám az álmomat egy olyan pályát kell,hogy válasszak,hogy az megfelelö legyen,így arra jutottam,hogy a MSC-be megyek,vagy gimnáziumba.Kedvenc filmem a Karib-Tenger-Kalózai,amelyben Jacke a legviccesebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése